Vævede etiketter giver dine produkter et unikt og eksklusivt look

Uanset om du sælger brugskunst, designer dit eget modetøj eller måske sælger noget helt tredje, er det afgørende at skille sig ud. Du kan fx vælge at lade dem skille sig ud med vævede etiketter frem for almindelige prismærker.
Dine produkter skal enten kunne forhandles til en rigtig god pris eller tilbyde en større værdi for samme pris end dine konkurrenters for at have succes.
Ud over et produkt der er flottere og bedre end konkurrenternes skal du også tænke på resten af pakken. Det er ikke godt nok at lave verdens fedeste produkt, hvis det bliver solgt i en tam plasticpose. Ligeledes bør prismærker og andet emballage være i samme høje kvalitet som dit produkt.
Vil du gerne skille dig ud anbefaler vi at du får lavet nogle unikke prismærker - fx med vævede etiketter. Ønsker du at sælge dit produkt via nettet, bør du også overveje om det skal sælges i den billigste emballage, eller en emballage der er en smule dyrere men til gengæld med et mere eksklusivt look.
Kundens opfattelse af produktet, og købet i det hele taget, skabes allerede, fra kunden overvejer at købe, til kunden køber, til modtagelsen, oppakningen og ved brug af produktet – altså hele vejen igennem processen.